آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

گاز منو اکسید کربن باز هم قربانی گرفت این بار جوانی 23 ساله!

image
مرد جوانی به هنگام استحمام در منزل خود بر اثر انتشار گاز منواکسید کربن جان خودرا از دست داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه مرگبار به سامانه 125 آتش نشانی تهران، بی درنگ ستاد فرماندهی این سازمان در ساعت 23:11 دقیقه دیشب آتش نشانان ایستگاه 17 را به محل حادثه واقع در رسالت، منطقه شمیران نو، خیابان نهم شرقی اعزام کرد.
بهروز رهنما مدیر آموزش و پیشگیری منطقه سه آتش نشانی تهران دراین باره گفت: بنا به اظهار شاهدین ظاهرا این پسر جوان که علی-ن نام داشت و 23 ساله بود درهنگامی که کسی در خانه نبود به حمام رفت که درحال استحمام دراثر کمبود اکسیژن بیهوش شده و به حالت کما رفت.

وی ادامه داد: وقتی که مادراین جوان به منزل وارد شد با دیدن این وضعیت فرزندش را از داخل حمام بیرون آورده و به قسمت هال این خانه منتقل کرد و سپس طی تماسی با آتش نشانی و اورژانس از آنها درخواست کمک کرد.
رهنما در مورد نحوه عملیات آتش نشانان اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن درمحل حادثه بلافاصله کمک های اولیه را برروی این جوان انجام دادند و پس از لحظاتی بعد که امدادگران اورژانس درمحل حاضرشدند ادامه این کار را به آنان سپردند.
مدیر آموزش منطقه 3 آتش نشانی هم چنین اظهار داشت: مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت وتحت درمان قرار گرفت.
این کارشناس آتش نشانی علت بروز این حادثه را روشن بودن شومینه و آبگرمکن در فضای بسته و انتشار گاز منو اکسید کربن در فضای بسته اعلام کرد.
براساس آخرین اطلاع واصله، به رغم تلاش های پزشکان بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی متاسفانه این تلاش ها نتیجه نداد و این مرد جوان جان خود را از دست داد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد