آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات


خانواده «خوئینی» که با تلاش آتش نشان فداکار «امید عباسی» از حادثه آتش سوزی منزل مسکونی جان سالم به در برده بودند به دیدار خانواده شهید امید عباسی رفتند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، خانواده خوئینی به همراه مدیران و مسئولان و همکاران آن آتش نشان فداکار برای ادای احترام و دلجویی از خانواده این شهید بزرگوار عازم محل زندگی وی در خیابان شهران شدند.
براساس گزارش این حادثه، در این دیدار خانواده نجات یافته به همراه دو کودک خردسال خود با حزن و اندوه خود و ابراز همدردی شهادت این بزرگ مرد دلاور را به خانواده و همسر وی تسلیت گفتند.
خانم خوئینی با اشاره به اقدام شجاعانه و دلیرانه آتش نشان فداکار اظهار داشت: من زندگی خود و فرزندانم را مدیون آن فرشته نجاتی هستم که با گذشتن از جان خود، فرزندم را صحیح و سالم به من برگرداند و خودش پر کشید. ای کاش این اتفاق نمی افتاد و ای کاش آن جوانمرد از میان ما نمی رفت تا می توانستم بزرگی او را جبران کنم .زبان من در برابر از خود گذشتگی او قاصر است و تنها از خداوند برای مادر و همسر و خانواده داغدار او طلب صبر می نمایم.

نظرات 1 + ارسال نظر
شایسته جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 http://azposhtedivar.blogfa.com

سلام
متاثر شدم
دلگیر بود
خدا پشت و پناهتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد