آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

امید عباسی در آرامگاه شهدای آتش نشانی ،آرام گرفت


ظهر دیروز پیکر مطهر آتش نشان شجاع تهرانی، شهید "امید عباسی " که در حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی وبه هنگام نجات یک شهروند به شهادت رسید، در آرامگاه شهدای آتش نشانی پایتخت در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

ادامه مطلب ...


خانواده «خوئینی» که با تلاش آتش نشان فداکار «امید عباسی» از حادثه آتش سوزی منزل مسکونی جان سالم به در برده بودند به دیدار خانواده شهید امید عباسی رفتند.

ادامه مطلب ...

اهدای اعضای امید عباسی آتش نشان فداکار و ایثارگر تهرانی


امید عباسی آتش نشان فداکار و ایثارگر تهرانی با اهدای اعضای بدنش به سه بیمار نیازمند، زندگی اش را هدیه کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، اعضای بدن امید عباسی، آتش نشان 35 ساله تهرانی که با از جان گذشتگی و ایثار، جان دختر بچه 7 ساله را نجات داد و وی را به آغوش خانواده اش برگرداند پس از مرگ مغزی به سه نفر اهدا شد و لبخند زندگی را به آنها پیشکش کرد.

ادامه مطلب ...

مرده پرستان

هستند مردمانی که خویشاوندان آنها از گرسنگی می میرند

ولی در عزایشان گوسفند ها سر می برند

آواربرداری


آواربرداری در زلرله

مقدمه

هر ساله بلایای طبیعی همانند زلزله، سیل، طوفان و آتش سوزی قسمتهای مختلفی از جهان را گرفتار میکند. چنین بلایای طبیعی علاوه بر آسیبهای مستقیم جانی و مالی، با برجای گذاشتن مقادیر بسیار زیادی از آوار در محلهای حادثه دیده باعث آلودگی محیط زیست و در برخی موارد سد شدن جریان زندگی در مکانهای حادثه دیده می شوند. کشور ما ایران، یک کشور حادثه خیز میباشد که بسیاری از بلایای طبیعی در آن بوقوع می پیوندد که نادیده گرفتن مسائل مربوط به از بین بردن آثار و زباله های باقیمانده در آن، شرایط زندگی را برای ساکنان دشوار می سازد. بلایای مختلف آوارهای مختلفی برجای می گذارند که محل وقوع حادثه نیز تاثیر بسیاری در نوع مواد پسماند دارد. در مقاله حاضر پس از بررسی انواع بلایای طبیعی و نوع آوار آنها به مسئله آوار زلزله و پاکسازی محل پس از زلزله و دپو کردن مواد زاید پرداخته میشود

ادامه مطلب ...