آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

قاتل خاموش مادر و دختری را در خیابان وحیدیه به کام مرگ فرستاد.


استفاده از دودکش غیراستاندارد و بی توجهی به هشدارهای سازمان آتش نشانی مادر و دختری را در خیابان وحیدیه به کام مرگ فرستاد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در پی تماس همسایگان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر بروز حادثه گازگرفتگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه 93 را ساعت 19:17 شب گذشته به محل حادثه در خیابان وحیدیه، کوی بابائی، کوی لاهوتی فرستاد.






براساس گزارش این حادثه، ساکنان یک ساختمان مسکونی 4 طبقه در پی بی خبری از همسایه طبقه اول این ساختمان دچار نگرانی شده و اقدام به گشودن درب منزل کرده بودند و با مشاهده جسم بی حرکت، مادر 65 ساله و دختر 18 ساله این واحد مسکونی، از آتش نشانان درخواست کمک کردند.
در این حادثه، ناجیان 125 بی درنگ به همراه عوامل اورژانس وارد منزل مسکونی شدند که امدادگران اورژانس مرگ هر دو شهروند را تائید کرد.
در بررسی های به عمل آمده کارشناسان آتش نشانی معلوم شد، استفاده از دودکش مشترک برای آبگرمکن و هودآشپزخانه و همچنین نصب غیراصولی دودکش برای بخاری گازی باعث انتشار شدید گاز مونواکسید کربن در فضای این خانه شده بود و متاسفانه مرگ این مادر و فرزند را رقم زد.
گفتنی است، آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان دیگر این ساختمان به عملیات خود پایان دادند.م1

نظرات 1 + ارسال نظر
جمالی خواه چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 http://http://www.fireman55.blogfa.com/

سلام از اینکه به وب ما سرزدید سپاسگذاریم از مطالب زیبای شما کمال استفاده بردیم باآرزوی موفقیت بیشتر شمارا به خدا می سپارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد