آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

خدایا تقدیر مرا خیر بنویس

خدایا تقدیر مرا خیر بنویس

آنگونه که آنچه را تو دیر می خواهی من زود نخواهم

 و آنچه را تو زود می خواهی من دیر نخواهم

واین است آنچه من همیشه از خدایم خواسته ام و وجدان تنها محکمه ایست که من قبولش دارم واگر راحت باشد دیگر حرفها بی اهمیتند وچه خوب است انسانها نترسند ودر پشت نقاب وحشتناک دروغ وریا وچاپلوسی پنهان نشوند و بدانند نفسها همیشه در شماره اند وخدا ناظر اعمال.

و انسانها همیشه هرگونه دوست دارند می اندیشند وشما نباید نا امید شوی چون بعضی ها:


اگر عشق بورزید می گویند که سبک مغزید...

 اگر شاد باشید می گویند که ساده لوح وپیش پا افتاده اید....

 اگر سخاوتمند و نوعدوست باشید می گویند که مشکوکید...

اگر گناهان دیگران را ببخشید می گویند ضعیف هستید...

اگر اطمینان کنید می گویند که احمقید...

اگر تلاش کنید که جمع این صفات را در خود گرد آورید٬

                                بعضی  مردم تردید نخواهند کرد که شیاد و حقه بازید.



نظرات 2 + ارسال نظر
ابوالفضل سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:45 http://www.mardankhatar.blogsky.com

کدام همسفر ، کدام همراه ؟

به دیروزها می سپارم رؤیاهایم را

و به راه می افتم از پی ِ سایه ام.

درختان ِ کاج

سربلند و بی نیاز می زیند

بر دامنه ی کوه های بلند.
استاد ارجمند جناب شکیبا از اینکه بعد از مدتی گرفتاری دست به قلم برده اید بسیار مسرورم تلاشتان ستودنیست دستمریزاد

سلام من هم ازاینکه تلاش وپشتکار شما را می بینم ،بسیار بسیار خرسند وخوشحالم.

موفق وپایدار باشید

طاهره اینانلو دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11

من یه آتش نشان داوطلب ومربی آموزش آتش نشانی ایستگاه۷۷هستم از اینکه این سایتو پیدا کردم خیلی خوشحالم پرازمطالب آموزشی که دنبالش میگشتم ممنون آقای شکیبا که اطلاعاتتونو در اختیار همه گذاشتید منم این سایتو به دوستام هم معرفی میکنم بازم مرسی

سلام،منم تشکر می کنم که از وبلاگ من بازدید کردید و امیدوارم بتونم دینم رو بدینوسیله ادا کنم وخدمتی به هموطنان عزیزم کرده باشم
موفق وموید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد