آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی)

ایمنی ،آتش نشانی وخاطرات

عذرخواهی

سلام دوستان عزیز  

حدود یک ماهه به دلیل گرفتاریهای زیاد شغلی وقت نکردم آتش ستیزان رو به روز کنم امیدوارم دیگه تکرار نشه وبتونم از امروز هر روزه در خدمتتون باشم  

نظرات 3 + ارسال نظر
منجی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:49

کاش منم پارتی می داشتم
کاش بابای منم مدیرعامل یه سازمان می بود
اعصاب آدم بهم میریزه وقتی که میبینه تو یه کار تخصص داره اما بکارگیری نمیشه
حیف این مردم
حالا مدیر عامل یه سازمان پسرشو میاره تو سیستم
بدون خدمت سربازی بدون تخصص
اون دنیا هم باید به من جواب بده هم به مردم
از خدا میخوام تو این دنیا باهاش حسابام رو یکی کنم
دوست ندارم بزارم برای اون دنیا
که کارش خیلی سخت میشه
اللهم عجل لولیک الفرج

آتش نشانها فرشتگان نجات دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:39 http://eimeni.blogfa.com

سلم همکار عزیز. ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
از مطالبتون استفاده کردم.
در ضمن به رسم دوستی و همکاری، شما رو لینک کردم.
یاعلی

سلام ،من هم از اینکه شما به وبلاگم سر زدید بسیار ممنونم
امیدوارم فرهنگ ایمنی در جامعه همه گیر شود

احمد سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:23


سلام
مطالب سایت فوق العاده
زحمات شما فراوان
و تشکر بسیار
امیدوارم در پناه حق سلامت و سرفراز باشید
اگر در خصوص مطالب سایت تدریس هم می فرمایید با من تماس بگیرید
بازهم تشکر

سلام دوست عزیز
بسیار متشکر از اظهار لطف شما
بله من در این رابطه حدود 6 سال است تدریس می نمایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد